Jaha

Hej hej igen. Jag tycker inte om vårat internet. i går funkade det inte alls och just nu så har jag kopplat datorn till en direkt internet sladd. vilket betyder att jag sitter utanför tvätt stugan.

Det har vell inte hänt så där jätte mycket i går va jag och tränade och det gick bra men jag har dock väldigt ont i benen i dag men det är ju härligt :) 

I dag så stannade jag över på praktiken eftersom jag ska gå tidigare några dagar för körlektioner. Sen så gick jag till stadsbbibloteket för dom har bok rea där, jag vet inte om det är bibloteket som har det eller om det är en affär. men det spelar egentligen ingen roll. Alla böckerna kostade i alla fall 25:- så jag köpte 2 kok böcker.
En där det finns massa recept från allt till Förrätt till efterrätt och vegetariskt, kött, fisk ja ni förstår, Och alla recepten haar ost i sig vilket betyder himmlen för någon som mig som älskar ost :) . 
Det blev också en med Italienska Desserter, det vattnas i munen så fort jag öppnar den ...

Den här veckan händer det inte så mycket. I morgon ska jag träna och på Torsdag så ska jag lämna in min dator, det ska dock inte bli så roligt. Sen så ska jag och pappa ut och äta så det ska bli roligt, på Fredag så blir det lite mer tränning och på lördag så ska jag till Allum och fixa med min telefon. och övningsköra.

Jag tittade runt blend mina bilder förut och hittade den här på min syster och då ser man hur mycket hon har förändrats.
 
 
Sommaren -06                                                                          Vinter / Våren -09

Nej nu ska jag titta runt på några andra bloggar och packa min trännings väska.

Ha det bra 

// Lillasyster

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0