Tisdag kväll

Idag så träffade jag Karro efter praktiken och vi skulle fika, vi sprang också in i min syster så hon följde med. Pappa är i Norge just nu så det betyder att jag får den stora tv:n, så det ärväldigt härligt.

Men nu ska jag vell gå tillbaka till mitt tv tittande det är nämligen Desperate Houseiws. med tanke på serier så är ju måndagar hellt underbara kl 20:00 så börjar Annorlunda Familj kl:21:00 så börjar The secret life of an american teenager och kl:22:00 så börjar Lword så det brykar bli en riktig tv kväll på måndagar för min del.

Hoppas du hade en bra tisdag, i morgon vid lunch tid så har halva veckan gått. Det är hellt konstigt va fort det går.

// Lillasyster


Kommentarer
Postat av: Riccie

Va i hela friden? vilken kanal går L word på?????

2009-03-04 @ 09:17:28
URL: http://barariccie.blogg.se/
Postat av: lillasyster

Tv 400 kl:21.50 :)

2009-03-10 @ 21:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0