Tänk vad glad man kan bli av lite sol och bad.

Nu är jag tillbaka. Det blev både lite bad och sol nu på rasten och vips så blev jag på mycket bättre humör.
Mitt mål nu är att jag ska lyckas städa ut förrådet här i receptionen den här eftermiddagen. Jag kan ju inte riktigt med att slänga något men jag får vell ringa upp chefen sen så får han ah något att säga i det hella.

Jenny har också lovat att komma upp och käka lite glass, sen så ska vi träna lite styrka för att sedan bada.

Mina absoluta favorit dagar att träna på är Måndagar, Torsdag och Fredagar, Jag vet inte riktigt varför men det är väldigt härligt att slippa träna på helgerna.

Nej nu ska jag börja innan jag blir för seg här.

Men jag hör av mig under tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0