Röd som en kräfta och Beccas Closet

Jag var ledig i går, Det var riktigt härligt så jag spenderade dagen på stranden med martina och hennes familj.
Förstså fiskade vi krabbor med med hennes tre syster döttarar och hennes pojkvän Jacob. Det var riktigt kul, Fiska krabbor är väldigt under skatat.  
Sen så gick vi runt i vattnet medans embla badade. det var faktiskt ganska varmt.
Sen så blev det till att bygga stopp i den lilla lilla bäcken. Och den så var det sand slotts bygge :) 

Sen så skulle dom åka hem till Göteborg så då började jag laga lite mat det blev en väldigt god pytt i panna med potatis, fläsk filé, rost biff och så gjorde jag lite Krutonger så det skulle bli lite tugg motstånd. Det blev riktigt gott.
 
Sen så kom Jenny förbi så tittade vi lite på Kalle och choklad fabriken samtidigt som vi spelade kort. 

Tittade också på en serie på MTV samtidigt som jag lagade mat, det var Brook know´s best Ganska kul serie faktiskt. Men dom tog upp en väldigt bra välgörenhet som heter Beccas Closet En väldigt fin grej som hon kom på och det handlar om att samla i hop bal klänningar till tjejer som inte har råd att köpa egna. Men år 2003 så dog Becca i en bil olycka så nu har hennes föräldrar tag över det. 

Här är hemsidan:  http://www.beccascloset.org/

Varför inte donera bal klänningen som kommer att hänga i gaderoben allt för länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0