I brist på annat.

Jag brukar inte göra såna här grejer men jag är uttråkad så nu passar det ypperligt bra. Plus att ni får reda på kanske lite roliga saker om mig.

Så fort du ser denna lista är du utmanad. Om du inte gör den inom 2 dygn så kommer något hemskt hända med den du älskar.



Vad är klockan nu när du börjar? 18.45
 

Vad heter du? Lina

Stjärntecken? Jungfru

Vart bor du? Göteborg

Har du egen dator? Ja

Intressen? Dansa, laga mat, umgås med vänner :)

Favoritband/artist? Många!

Favoritlåt: Just nu är det Stacie Orrico - More to life kanske den heter??? ( eftersom jag byter varje gång jag hör en bra låt på radion och det är henne dom spelar just nu :)  

Hur många är online på din msn? Är aldrig inne så jag ahr glömt mitt lösenord

Vem är din 5:e online? -

Har du några olästa mejl på hotmail? skulle jag tro

Beskriv ditt hår? brunt, tjockt, halv långt Väldigt tråkigt, måste hitta på något,

Vart skulle du bo om du fick välja? Där det är snö typ 12 månader om året  

Vad har du på dig just nu? Kläder, Linne och ett par shorts

Vad har du gjort idag? Jobbat

Hur mår du just nu? Uttråkad till tusen.

Vilken är din favorit dryck? Det är många

Vilket är ditt favorit teve program? ´Ja typ LA ink, och många många flera

Vem är din förebild? Det vill du veta va?!?! 

Vad är bäst me dig? Jag 'är jag

Har du några komplex?  Skämtar du?!?!

Hatar du någon just nu? Nej men det finns personer som jag absolut inte står ut med och jag inte ens kan tänka på utan att bli arg.

Saknar du någon just nu? Yes

Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?  Hm ... kan faktiskt inte komma på någon just nu. får åter komma när jag vet.

Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Nopp

Hur lång är du? 163.7 cm ( det är viktigt med centemetrarna när man är kort :P

Är du nöjd me dig själv? Det beror på när du frågor.

Vad är du bra på?  Mycket

Vad är klockan nu? 19.05

Vad har du ätit idag? fil med musli, Nuddlar och en macka, glass, Det blir så när jag jobbar :(

Har du lätt för o somna? Ja

Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? Nej det känns inte riktigt rätt.
 
Vad stör du dig på? Människor som klagar och är negativa .

Är du osynlig? Skulle vilja :P


- Checkpoint. Ta nu något svalkande att dricka, pusta ut lite och fortsätt med att läsa sedan när du har hämtat andan.

Knarkar du?
Nej

Röker du? Nej

Super du?  Väldigt sällan

Äter du? Ja

Snusar du? Nej

Röker vattenpipa? Nej

Ät en banan! - har ingen  

Vill du ha sex just nu? Nej

Donken eller BK? BK defenetivt, dom gånger jag äter på Donken är när jag vill ha en laksak eller deras glas som dom har på sommaren.

Skulle du kunna sjunga allsång på skansen? JA, men jag skulle ge alla ett försprång på 5 minuter för att ta sig därifrån.

Skulle du vilja gifta dig med marilyn manson?  Nej

Skulle du tänka dig kunna dejta nån i blink-182? Nej
Städat eller stökigt?

Gillar du anonyma bevakare? Nej

Vågar du rapa högt inför andra? Ja men det är inte trevligt så jag försöker att undvika det.

Skriver du mer än 2 utropstecken?  ja

Vad är klockan nudå? 19.10
Vad ska du göra sen? Äta och titta på filmen på kanal 5 klockan 21. :) Har sett framemot det :)

Är du inne på msn nu? Nej

Har du anorexia? Nej

Hur ofta sitter du vid datorn? Ganska ofta  

Cola eller redbull? Cola

Vem står dig närmast, mamma eller pappa?  -

Behöver du mer kärlek? Man kan aldrig få för mycket kärlek

Blir du full varje helg? Nej

Natt eller dagmänniska? Dag

Är du vampyr?  Nej

Är du transa? Nej

Vad skulle du välja, åka framåt eller bakåt i tiden? Bakåt, jag vill inte veta vad som händer i framtiden det förstör ju det hella.  

Vill du ha barn någon gång? Ja, det var plannen i alla fall.

Är du beroende av nånting? Mina vänner ;)

Vad vill du bli när du blir stor? Bäst

Är du rädd för att dö? Nej, jag är rädd för att inte ha tillräckligt mycket tid för att hinna med allting.

Vad är klockan nu när du är klar? 19.14



// Lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0