Väldigt uppskatat.

Jag var ledig på eftermiddagen i går, Det var så härligt. När jga slutade så gick jag ner och la mig på berget för att sova en stund jag var verkligen så trött. Sen så gick jag ner till stranden och mötte Martina och Jacob, Martina sover också på dagen eftersom hon jobbar nätter.

Efter solandet så gick vi ut på en promenad med deras hund Zeus, En golden. Det var en väldigt rolig promenad som innehöll mycket skratt, Sen så var Martinas familj väldigt gulliga och bjöd mig på middag så det blev Grillat kött med potatis gartäng och en riktigt god sallad. Det slog ju mina nudlar som jag hade ättit annars så.

Sen så blev det duchen för mig och Martina medans Jacob och Thomas var ute och fiskade. Och självklart skvaller. Sens å började Martina jobba och jag gick och la mig, 

Och nu sitter jag här igen. Men i morgon så är jag ledig hella dagen och vad jag ska njuta :)
 


// Lillasyster  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0