Yes va bra :)

Ja en hellt vanlig dag har gått igen pratade med min varmköks lärare i dag om min praktik och han vill inte att jag ska vara på lerums delikatessen eftersom jag redan kan göra både sallad och macka :P men men han gav mig världens idé han sa att jag kan praktisera på choklad butiken på berzelligatan så jag ska kålla in det någondag =) det hade ju varit skit kul.
Och så har jag vell praktiskt taget bestämt mig för att skriva in mig på trafikskolan en gång för alla och bara köra på som fan och se till att ta den där lilla kortet som alla tjatar om hella tiden :P
Jag fick okså en väldigt snäll, och trevlig komentar från tjejen på cafét på centralen när jag skulle köpa min chocklad chai. Hon ville ha mitt legg när jag skulle betala med kort och så säger hon att jag är väldigt olik mig själv, Yes jag har blivit snyggare sen 1:an detta känns väldigt väldigt bra =) 

Så detta är en BRA dag =))))

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0