Frukost :)

Sitter just nu och får i mig lite frukost :) eftersom jag inte riktigt har varit en sån frukost person det senaste så försöker jag göra frukosten till ett mål som jag verkligen är sugen på.
Så det får bli rostat bröd med marmelad och ost.

Ska gå till tåget om ca: 20 min för jag börjar skolan kl:9,45 då vi har arbetsmiljö och säkerhet, men men och sen så har jag projekt arbete då jag ska sätta mig och skriva ner några av recepten.

I går så fick jag ringt Steinbrenner och nyberg för att dubbel kolla så dom har fått mitt mejl och jag pratade med en väldigt trevlig kvinna och hon lovade att hon skulle svara inom några dagar . (hoppas jag kan få praktik där)

Jag va okså på bilskolan och hämtade mina böcker. och så va jag på banken så det va en bra dag i går.

Måste ju också meddela att min Stora Kusin Hannis ska bli mamma, det ska bli super kul :)

Dagen planering
* Skolan
* Hålltimma på 2 timmar ( så jag kanske ska dra in till stan en stund)
* Ringa körskolan och boka körtid 
* Städa är ett måste mitt rum är hellt kaos



Karro har varit sjuk men har lovat att komma i dag. det ska bli trevligt att träffa den henne eftersom vi inte har samma lektioner på torsdag och fredag så det va ju ett tag sedan :)


Ha en bra dag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0