Frisk =)

Väldigt härligt att komma tillbaka till verkligheten och ha engergi till att vara människa igen :P
Har vrit i skolan nu 2 dagar och jag har verkligen inte orken längre. Det är så tråkigt men Louise "Blondie" Andersson gjorde ett väldigt bra försök till att få mig mer taggad så ...

Men jag har delat in den absoulut sista terminen i 3 delar
1: Fram till Sportlovet om 4 veckor
2: Praktiken är 7 veckor
3: och sen så är det bara dom sista 6 veckorna och sen tar jag studenten =))))))
 
Detta känns väldigt väldigt bra måste jag meddela

Men dom sakerna jag måste göra denna veckan
* Ialla fall komma på några poteniela ställen jag kan ha min slut praktik på i sju veckor ... Några förslag???
* Bastämma Trafikskola lerum under terminen? Elller intensiv kurs 2 veckor efter studenten ?

Jag har lagat en massa pannkakor till mitt projekt arbete " Vilse I Pannkakan " Och jag har börjat att skriva lite lite och så kom jag på att man måste ha lite insperation och då tänker jag ju självklart tillbaka och tänkte på vad min insperation som barn va och mitt slutgiltiga svar blir:

Lotta på Bråkmakargatan 



Ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0