Födelsedag

Min kära lilla blonda vän Louise fyllde år i går så detta var man ju självklart tvungen att fira så vi va först hemma hos Louise och hade trevligt, mycket skratt, dans och mat är alltid en väldigt bra kombination :)
Sen så skulle jag, Karro, Cicci och Louise ta tåget till stan och gå ut och ha trevligt men Karro bamgade och hoppade av i Lerum eftersom hon inte mådde bra men vad gör det inget skulle få förstöra denna kväll.
När vi kommer in så fick vi reda på att Louise hade satt upp oss på en lista på bulevard .... Det var bra musik ganska dyrt men det funkade eftersom vi inte betalade inträde eftersom vi stod med på listan.
Men jag tror inte att jag kommer gå dit igen i den nära framtiden för Nej det var inte riktigt ett ställe som jag blev hellt förälskad i . 

Och sen så sov Cicci över hos mig så jag väckte henne vid Tio tiden , jag kände för att terra henne lite :P och annars så har det inte hänt så mycket.


Louise , Cicci och Jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0