Ett litet steg för människan ett stort steg för Lina

Jag har äntligen gjort det jag har i dag runt 15 tiden skrivit in mig på en bilskola jag trodde aldrig att denna dagen skulle komma *ler*
Så nu ska jag sätta i gång. jag läste ett halvt kapitel i teoriboken på tåget så nu vet jag nästan allt om vilda djur i trafiken:P Jag vet t.ex. att man ska köra bakom och inte framför ett djur som springer ut på vägen för det är väldigt väldigt sällan som ett djur springer tillbaka. 

Jag har i dag också varit på Steinbrenner & Nyberg och försökt fixa praktik plats, Det kom 2 doktorer eller sköterskor till skolan och vi skulle mätas och vägas för att dom behöver det nya " normala" Det är svårt att förklara men när man får barn så sätter man ju upp barnet på en vikt kurva och mäter och väger ett tag fram över och då jämför man ju med det "normala" och det senaste normala var tydligen på dom dom som var födda år:74 men eftersom det var ett tag sedan har dom bestämt sig för att ta 6000 barn födda år: 90 och mäta och väga dom :s
Och Jag hade växt 2 millimeter vilket jag är SUPER GLAD över för det är mycket för lilla mig som förut låg på 163.5 men nu ligger på 163.7. Men det andra var ju som det var... men men

Så efteråt så gick Jag, Louise, Emma och Jenny och köpte glass för att få upp humöret igen =)



Jag var okså förbi inne på Lerums gymnasium för att hälsa på min vän Frida och jag kan konstatera att det är tystare i deras koridorer än vad det är i ett klassrum på burgården när man tittar på film :P
Men det är därför jag gillar min klass och skola bättre att prata för mycket och ha lite attityd än att alla sitter i varsitt hörn och bara tittar

Ha det super tills jag skriver igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0