Härligt

Vad härligt jag har i dag gjort mitt sista prov för veckan och det gick bra tror jag, jag svarade på alla frågor och jag kännde mig säker på dom flesta.

Jag hoppas att jag får reda på vad jag har för betyg i konditori i morgon det hade varit härligt att veta ungefär var man ligger eftersom  kursen är slutar den här veckan.

Men till min egen förvånan så ska jag försöka somna runt 11 i kväll känner att jag kan behöva sova lite, inte det att jag är trött men jag har en känsla av att det kommer att vara väldigt fullspäckat på lovet. Jag känner att jag inte vill plugga under veckorna som jag praktiserar så jag tänkte få gjort så mycket som möjligt på lovet :) , Vi får vell se hur det går men man kan ju försöka i alla fall.

Men nu ska jag lägga mig och se ett avsnitt av Sex and the City innan jag somnar

Sov gott

//Lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0