Vår fint och klänningar

När jag hade hängt in alla skärpen så tyckte jag att det va dags att börja rensa bland kläderna så jag får plats med nya nu när våren börjar närma sig,
Jag kom också fram till att jag har 10 klänningar och jag har verkligen inte använding av alla så jag ska nog göra mig av med några antingen så blir det att sälja dom på tradera eller lämna in dom någonstans. Jag får se hur det blir. Jag han dock inte klart så jag får fortsätta i morgon, så i morgon kväll så borde det vara ganska lufftigt i min gaderob. Jag fick inte någon bra bild men jag ska se om jag får en bättre bild i morgon.

I morgon så ska jag till gymet vid tolv tiden och svettas mycket, jag har planerat att jag ska försöka träna måndag, onsdag och fredag, vi får se hur det går när man börjar med praktiken eftersom att jag halvt om halvt får ändra lite på dygnet.  Men man får ju mer energi när man trännar och det lär jag behöva så jag tror nog att det kommer vara super jobbigt första veckan och andra veckan kommer det vara lite trögt och sen så blir det en vana.

Jag måste börja gå och lägga mig tidigt. Jag tror nog att jag ska tvinga upp mig själv ganska tidigt på söndag så jag kan gå och lägga mig tidigare min plan är att jag i alla fall ska ligga i sängen vid nio tiden på kvällarna eftersom jag måste gå upp vid fyra tiden. 

Men nu ska jag lägga mig och titta lite på tv innan jag somnar.

Sov gott 

// Lillasyster   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0