Måndag

I lördags så såg jag till att komma upp i tid och sen så va jag i alingsås med pappa och gill. och sen så va det ju egentligen meningen att vi skulle ut och äta men Frida va sjuk och karro va väldigt trött så det blev alla hjärtans dag middag hemma hos mamma i stället. men det blev en riktigt trevlig alla hjärtans dag i slutet.

I söndags så blev jag väckt av karro som kom förbi vid halv nio, sen så drog vi in till stan och så gick vi på informations möte om Cultur Cair Aupair och jag måste säga att jag är mer intresserad nu än vad jag var tidigare. Sen så tittade vi på klänningar till balen och studenten det blev dock inga klänningar, så vi gick till paprika och tog en sallad. Sen så åkte vi till allum för att träffa hennes bröder, Sen så åkte vi till lerum och köpte nya trä tofflor som hon ska ha nu på praktiken.

I dag så va ju första dagen på praktiken i dag och jag har lärt mig nya saker, men jag får återkomma med det när jag har varit där lite längre.

Annars så kommer jag resten av dagen ta det lungt och bara umgås med familjen, det va pga dom som jag vill jobba tidigt så jag kan spendera mer tid med alla i min familj. 

Nej nu ska jag duka till middagen men jag kanske hör av mig senare.

Ha det underbart

// Lillasyster  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0