Tisdag morgon

långdag i dag? ja det känns så i alla fall, det är mycket som ska göras jag gick och la mih sent i går och upp tidigt i dag.
Jag hoppas bara att dom kan ringa i dag hellst undertiden jag är i skolan, jag har faktiskt funderat på att ringa dom men blir det för "på" då??
Ska man bara ringa en gång och säga att man är interesserad och sedan bara vänta ??
Nej det funkar  inte för mig, jag får nog ta och ringa dom.

Hoppas att du har en bra tisdag så hörs vi vell senare under dagen. kanske på projket lektionen. Då jag sitter och får inperation från massa andra bordsdekorationer på nätet.


 
En väldigt trött lina? Nej bara lite seg. kommer att bli piggare så fort jag går till tåget  

// Lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0