Söndag

Ja då va det söndag. jag har varit riktigt dålig på att uppdatera men det är för att jag inte har så mycket att skriva om men jag ska verkligen försöka att bli bättre.

I dag så har jag inte gjort så mycket mer än att städa. inte så roligt men eftersom jag inte riktigt han klart i går så va jag tvungen att fortsätta i dag. men nu är jag klar så nu försöker jag ta det lungt. Men jag är väldigt stressad för det är måndag i morgon och jag har ingen praktik plats för min lärare tycker inte att jag ska gå tillbaka till min gammla på måndag. Men jag har försökt få tag på ett ställe på lindholmen här i göteborg och när jag ringde så fick jag reda på att köks mästaren inte va där så jag får ringa i morgon.
Så i morgon runt 3 tiden hoppas hoppas hoppas jag att jag har hittat en ny praktik.

Jag tittade runt på några hemsidor och på något sätt så kom jag fram till action aid´s hemsida och där kan men se olika kända kvinnor med sina döttrar berätta om kvinnors situation i världen, Den jag såg va med Pernilla Whalgren och hennes dotter Bianca och anledning till att jag berättar om det är att man kan bli en så kallad Girlfriend för bara 50 kr i månaden och det kan ju till och med en fattig student lägga. Men jag får vell se alla dessa kostnader för studenten och allt runt det börjar krypa sig på. Det ska ju vara kläder och accesoarer till Balen, Student middagen, student dagen och student festen och så är det ju en massa andra saker som ska köpas också. men det är nog väl spenderade pengar.

Nej nu ska jag återgå till att ta det lungt och försöka klura ut en massa saker som ska planeras t.ex. 
*Träning
* Körkorts teori
* Hur ska jag göra med parktiken
 osv osv 

Ha det bra och jag hör nog av mig någon mer gång i dag 

// Lillasyster  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0