Snö Snö

Nu öser det ner snö här i lerums regionen. Det är super mycigt och jag hoppas att det faktiskt kan hålla i sig ett tag nu. Så man kan åka lite pulka.

Pulka åkningen förut gick super bra, va hemma hos farmor och farfar och dom har riktigt bra backar nämligen.

Sen så fick jag städat innan jag stack också och så hade  jag tänkt att rensa bland mina skor, och jag har aldrig varit besatt av skor eller så, men när jag tog fram alla så blev det ganska många så jag räknade och jag har ca: 20 par skor men jag har valt 5 st som jag ska slänga så det är bra.

Men nu ska jag fortsätta och titta på when a stranger calls jag lär ju inte kunna sova i natt så jag sappar mellan den och Hot chick så det ska nog bli bra

Sov gott

// Lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0