Snart ny vecka, snart sommar

Ja i morgon är det måndag IGEN.
Har mycket att göra den här veckan i skolan

* Slut prov bordsdekoration ( Tisdag )
* Slut prov Konditori ( Torsdag )
* Prov i Ergonomi i arbetsmiljö ( Tisdag )
* Lämna in projektarbetet ( Någongång under veckan )
* Fortsätta med projekt arbete nr: 2 ( Skriva en budget för en månad, För vårat företag )

Utöver det så ska jag

* HItta praktik och besöka denna
* Ringa till bilskolan och boka körlektioner
* Plugga teori
* Och om jag hinner så ska jag träna???

 Men men vad ska man göra man får se allt från den ljusa sidan och titta framåt och där ser jag det här:
Garviks Camping 2 (2008).jpg

Garviks Camping på Rossö :)


Ha en super vecka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0