Shopping

Det va riktigt roligt i Alingsås i dag, Vi va och åt lunch på en Thai restaurang dom har ju så god mat. Efter maten så åkte Frida hem men jag och Karro stannade kvar shoppade lite okså det va ganska länge sedan jag shoppade så det va härligt det blev en grå halsduk väldigt neutral och en svart / vit  typ t-shirt. 
Karro köpte två väskor, en klänning och en plånbok och typ allt va på rea, det är ju då det är som roligast att shoppa.



Så är t- shirten och halsduken godkända? 

Men nu ska jag fixa min gaderob, där jag hade mina skärp och sjalar och kuvert väskor förut har gått sönder så pappa har hjälpt mig att få upp skruvar på insidan av gaderobs dörren. Jag ska lägga upp bilder senare på hur det blev

Ha en fortsatt bra torsdag 

// Lillasyster
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0