Oj då

Sitter just nu på Projekt och förtagande och har absolut inget att göra vvi håller ju på med ett andra projekt arbete men eftersom mina grupp medlemmar är borta och jag är ensam så kommer jag inte så långt eftersom vi skulle planera vad vi ska göra resten av tiden. men men.

Jag ringde till praktiken i morses och självklart va hon jag skulle prata med borta och kommer inte tillbaka förens på torsdag vilket betyder att jag sitter i skiten. fullständigt :(
För papprena måste ju in till ahn som har hand om APU här på skolan men jag kan ju inte göra så mycket åt det heller. Jag tycker verkligen inte om att inte kunna göra något åt saker och ting men jag ska nog sätta mig och göra en planering och skicka det till mina kära gruppmedlemmar så dom kan läsa igenom det och säga att det är lungt.
 



Och som att det inte va nog så fick jag reda på att vi har prov om William Shakespear på onsdag :(

Detta kommer att bli en tuff vecka men stay posetiv så funkar det säkert 


Ha en fortsatt bra måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0