oj då

Jens lagade mat förut väldigt snällt av honom :) och sen så skulle jag bara gå ner och lägga mig en liten stund för jag hade så ont, ja det slutade med att jag somnade runt halv sju och vaknade vid åtta. Men det är hellt värdelöst att må så här dåligt på en fredag så jag väntar bara på att klockan ska bli tillräckligt mycket så jag kan gå och sova.

Jag har fortfarande ont men inte lika mycket men det kanske beror på tabletterna men jag tänker inte ta ut något i förskott så jag väntar tills i morgon innan jag blir för glad.

Frida ska antagligen komma förbi i morgon kväll så ska vi fixa hennes hår. Hon är helt underbar när jag låg i influensa så kom hon förbi och spenderade sin lördag kväll med mig framför Harry Potter med popcorn och choklad bollar.


så det blir säkert en mysig lördag.

// Lillasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0