Lördag

Och så va det lördag igen jag, har i alla fall lyckats komma upp ur sängenplocjat i ordning lite och gjort i ordning mig. Och jag hade vell igentligen tänkt att plugga lite, men hur kul är det att plugga på en lördag så jag får vell hitta på lite roliga saker som man kan göra i sängen eller stående.

Men det som är jobbigast med att ha ont i ryggen är att man inte kan göra något för länge. Först så ligger man ner i typ 1/2 timme men sen så får man för ont i ryggen så man sätter sig upp i typ 1/2 timme och sen så står man upp i en halvtimme typ. Men man ska vell göra någonting.

Ser framemot kvällen då Frida kanske kommer förbi då blir det antagligen Melodifestivalen och färga håret, det ska bli riktigt roligt.

Jag ska nog fixa i ordning lite lunch nu. Jag ska nämligen försöka äta lite mer regelbundet, det är inte riktigt något jag har gjort eftersom jag har ett konstigt schema med både kvällar och dagar så ena dagen äter man frukost vi sju tiden och andra dagen klockan elva. Och ena dagen äter man 4 -5 gånger och den andra äter man 2 ggr på en dag. 
Men det ska det bli ändring på här ska det börjas äta regelbundet :)




Bjuder i dag på en bild från mitt favorit ställe :)

Ha en super bra Lördag

// Lillasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0