Lördag

Dagen började kl åtta då jag gjorde i ordning mig, sen så åkte det en massa lass med kartonger och det värse saker. men det gick faktisk väldigt fort faktiskt och sen så åkte vi till tippen och slängde en massa grejer.
När vi kom hem så va det dags att börja rensa och bära saker igen då jag rensade bland min andra systers grejer och sen så skulle det ner till garaget. Occh efter det så va det lite mer städning på gång i mina låder eftersom mina låder på byrån har börjat gå i sönder så jag va tvungen att rensa lite där okså.

Sen så blev det ett telefon samtal till Karro det va trevligt eftersom jag har jobbat dagar och hon kvällar så har vi inte kunnat få tag på varandra jag har ju gått kl: 8 - 16 och Karro 14 - 23 så det blir inte så mycket pratande.

Men nu måste jag gå för nu ska jag till gymet. det ska bli härligt att få träna lite man kan rensa huvudet lite också plus att det är lite av en social grej, man träffar typ alltid någon man känner men nu ska jag alldeles strax gå så ni får ha det bra så hör jag av mig senare 

// Lillasyster  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0