Konditori :)

Och så är det Torsdag igen Det är helt konstigt va fort veckorna går :)
Är väldigt nöjd med vad jag lyckades prestera i går och idag har jag veckans sista prov vilket känns fruktansvärt bra :) 
Så jag känner att jag kan börja planera allt inför lovet. Jag ska träffa Martina någon dag och det ska bli riktigt roligt har inte träffat henne sen i julas p.ga. hon har praktiserat på en Isbrytare i typ Luleå

Alla Hjärtans Dag ska jag spendera med Karro och Frida då vi hade planerat att gå ut och äta eftersom vi tre är singlar och dom andra ska ju säkert spendera dagen med deras respektive.
Vi vet inte hellt säkert var vi ska gå än Men dom förslagen vi har är
* Manána
* La sombrita
* La Vacca
* Pasta House

Men men, Nu måste jag plugga på konditori provet, eftersom det har gått bra på dom andra proven så vill jag ju självklart att det ska gå bra på det här också.





Hoppas karro kommer i dag var mer än en vecka sedan jag träffade henne :(

Ha en bra torsdag
//Lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0