Ja så har söndagen gått igen

Vad gör man när man måste ta det lungt hela dagarna? Jag har försökt att komma på någonting men nej. Så i morgon så ska jag baka kanel bullar (Om allt finns hemma) Och så ska jag laga middag :) Det ska faktiskt bli lite roligt det va ganska länge sedan jag lagade mat.

Nu tittar jag lite på Beck och shit va äckligt det är i bland alltså, Men jag har kommit fram till att det är musiken som gör det. Men bra filmer är det.

Men jag måste ju erkänna att jag tycker om alla filmer som Mickel Persbrant är med i, han är ju en otroligt bra skådespelare.

Jag följde med syster och tittade på lägenhet i dag och jag tycker helt och hålet att hon gjorde rätt, Så grattis gumman.

Sov gott så hörs vi i morgon och då har jag förhoppningsvis något vettigt att skriva om.

//Lillasyster Lina   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0