Ja och Nej

Så nnu har jag pluggat färdigt för i dag i alla fall projekt arbetet. Jag känner att mina små hjärn muskler inte kommer att kunna fungera i morgon annars. 

Det som är gjort är:
* Alla pannkakor
* Alla recept
* Alla texter
* Intro
* Framsida


Det som är kvar:
* Lägga allting i ordning
* Egna tankar
* källförtäckning

och detta ska jag göra i morgon så jag kan lämna in det på onsdag :) För då är jag nästan hellt klar när jag kommer tillbaka från praktiken så ska jag bara göra det mer som en bok :)

I morgon så är vell planen:

* 07.00 gå upp
* 08.30 åka till skolan tåget går 08.46
* Arbetsmiljö 09.45 - 11.00 = Prov i ergonomi
* Projekt arbete 11.40 - 12.00 
* Bordsdekoration 13.00 - 15.30 = Slut prov
* Tåget hem 16.17 hemma ca: 17.30
* Plugga projektarbete och shakespear 18.00 - .......


Dom har inte ringt från praktiken än vilket gör mig väldigt väldigt stressad. jag pratade med min lärare i dag och han sa att jag borde vänta på samtalet för det är nog en bra erfarenhet att praktisera där :) ( Hoppas hoppas hon ringer i morgon )
Men jag vet att han som tar hand om APU nog är väldigt irriterad, och jag kan förstå honom, jag blir också fruktansvärt irriterad när någon sinkar ner mig. men det här är ju som sagt inget jag kan göra något åt så jag får vell ringa i morgon igen om dom inte svarar.

Hoppas att du hade en bättre måndag än jag i alla fall! Har du hittat på något roligt i dag???


Nej nu ska jag och göra i ordning mig lite varm choklad med marshellow och en ost macka så jag får lite energi till att göra Arbetsmiljön. Men den tänker jag nog göra i sängen :)

Det är ju roligt att det känns som ett priviliegium när man slipper sitta vid datorn och plugga. jag bara älskar att sitta vid bordet eller sängen och plugga utan dator ;)

Sov gott och ha en bra tisdag eftersom jag inte lär hinna blogga i morgon bitti 

// lillasyster
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0