Ja, jag har köpt lady gagas skiva =)

Tog en vända på stan efter skolan innan jag åkte hem och gick förbi Rocks och dom hade special pris på Lady gaga´s skiva The Fame förut kostade den 179 :- och nu kostade den 129 :-  Så jag va ju bara tvungen att köpa den :)

Jag skickade till slut okså en planering till mina grupp medlemmar Karro och Jenny så jag gjorde något vettigt på lektionen i alla fall.

Nu ska jag sätta mig och jag ska faktiskt "stänga av" internet så jag inte är ansluten så jag kan se till att bli nästan hellt klar med projektarbetet i dag, ska nämligen lämna in det den här veckan, Hällst i morgon :S
Och så har jag ju prov i Ergonomi och det är första lektionen så det måste jag plugga på i dag.

Annars så händer det nog inte så mycket mera i dag förutom att jag tittar på telefonen var femte min för att se att jag inte har något missat samtal från praktiken, ( Hoppas dom ringer snart )

Ha det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0