Fredag

Så va det fredag, veckan har faktiskt gått ganska långsamt. Jag ska till gymet vid tolv eller ett tiden jag vet inte riktigt min plan va att det inte skulle ligga kläder över hella golvet när jag går, det är rätt härligt att veta att man inte behöver städa när man kommer tillbaka.

Jag har börjat morgonen med frukost vilket är mitt favorit mål på hella dagen, jag va sugen på americanska pannkakor men jag kände inte för att vara så omständig så det blev en tallrik havregryns gröt och två knäcke makor en med ost och en med leverpastej. Det va så gott så.

Men nu ska jag ställa in allt imkylen och gå ner och städa klart så jag kan gå och svettas ... 

Ha det underbart

// Lillasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0