Fredag en underbar dag :)

Det här har också varit en väldigt trevlig dag efter praktiken så gick jag runt lite på bok rean och köpte en kokbok, och eftersom det va så fint väder så stannade jag upp lite då och då och stannade i solen.

Sedan träffade jag upp Frida och så gick vi och åt på Pizza Hut och åt, det slutade med att det blev en 3 rätters det va riktigt härligt att få sitta och prata med Frida det va så länge sedan. Förrätten blev Vitlöks bröd, Varmrätt Pizza med kyckling, champinjoner och mozarella och desserten blev en Jordgubbs Cheescake. Det va riktigt gott.
 
Sen så tog vi spårvagnen till brunnsparken och så gick vi in i nordstan där det blev lite shopping, Teen Vouge Magazine och ett par jätte roliga trosor ( Det är som en tecknad serie på ).

Sedan så blev det tåget hem vid åtta tiden eftersom jag ska upp vid åtta i morgon för jag ska hjälpa min syster att flytta och Frida ska jobba i morgon så hon ska okså upp tidigt. så vi fick avsluta kvällen lite tidigare, men jag är ganska trött och så har jag en del att göra i morgon så det ska bli härligt med en lugn kväll.

Just nu sitter jag och tittar på Walk the line, det är en av dom bästa filmerna jag vet, den har kixom allt och så är det ju hellt underbara skådespelare. Så den är värd att se. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0