plugg, blod, shopping

Det har varig det gick bra idag, det va en ganska så lugn dag i skolan, först så hade vi religion där vi gick igenom buddhismen lite till för nästa gång vi har lektion så är det nämligen prov, och vi har bara haft två lektioner så man får ju se till att plugga på rejält.

Sen så hade vi Svenska då vi stod framför klassen och pratade om våran praktik plats. Jag är väldigt glad att det aldrig har varit något problem för mig och det kan jag vell egentligen bara tacka min grundskola för, Där kunde man aldrig bara strunta i att redovisa och när man är så liten så har man inte inset att det är jobbigt så jag har haft en väldig tur med det.

Efter skolan så pratade jag med min grupp om avslutnings provet och servetrisen i våran grupp skulle kolla igenom menyn och vinlistan tills i morgon och då skulle vi bara besluta tillsammans att det ( förhoppningsvis ) funkar

Sen så följde jag med Jenny till Blod droppen i Nordstan, Jag va där på min födelsedag och skulle testa mitt blod men jag hade för dåligt järn värde så jag har skulle prova mitt blod i dag okså men det hade fortfarande inte kommit upp så nu måste jag vänta i ett och ett halvt år innan jag får prova igen. Så det är ju lite synd.

Sen så gick vi på stan lite och jag har köpt ett "häfte" till mitt projekt arbete jag känner lixom att eftersom jag har lagt ner så mycket tid på min kokbok så vill jag inte bara lämna in ett häfte med en massa papper.

sen så köpte jag en födelsedags present till min kusin.

ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0