Panik och Shopping !

Jag såg brevet från tandläkaren i lördags kväll och sedan dess har jag gått runt med en klump i magen och varit nervös och nu kvällen innan så känns det som jag ska gå i tolv bitar.
Det spelar ingen roll vad det är som händer, typ som i morgon så är det en vanlig rutin underkökning men för min del så skulle det lika gärna kunnat stå att dom skulle dra ut alla mina tänder utan bedövning.
Det känns lixom lite på samma sätt. Jag har till och med kollat upp mina sheman fram till studenten i fall jag måste komma tillbaka och borra eller nått ( Det är ju inte så att jag antar det värsta ... )
 
Pratade med min kompis Frida förut och hon tyckte att vi kunde byta så hon kunde gå för hon tycker att det är lite roligt och så tycker hon om när man får banan lack för det smakar enligt henne väldigt gott.
Men jag blir nervös så fort jag känner lukten av vänt rummet. Och jag springer typ alltid där i från. Ja ja jag kan ju inte göra så fruktansvärt mycket åt det. ( Tyvär ... ) 

Men jag kom på en idé att det hade varit hellt underbart om man hade typ ett fodral som man sätter på tänderna när man ska äta eller dricka, för då utsätter man ju inte tänderna för syre attacker. Det kanske inte är världens smartaste idé men jag skulle nog göra nästan vad som hellst för att slippa tandläkaren.


Men min tandläkare är faktiskt trevlig, hoppas tandläkaren har en lika lugn inställning som tandläkaren Gutsaf.



Jag körde i dag också det gick bra vi övade väldigt mycket på parkeringar och det gick faktiskt ganska bra. jag ska försöka öva på det lite mera hemma bara.

Jag va på gymmet efteråt det va typ jag och sju tusen killar, och jag kände mig väldigt tjejig för jag pratade i telefon i början när jag gick och gjorde ben övningar. Det va nämligen en av mina bästa vänner Karro coh hon är bort rest så vi pratar inte lika ofta så då får man ju passa på när båda har tid.




I morgon är vell planen:
*Att det först blir det lite plugg,
*11:50 tandläkaren,
*övningsköra med pappa ( parkera förhoppningvis ),
*stan med Frida vid kvart i fyra  
*( färga Frida´s hår? )
* Kl: 20.00 hämta syster vid tåget. 



Men nu ska jag varva ner lite innan jag ska sova. 
och se klart på Flight of the Phoenix jag brukar inte tycka om såna filmer men den är faktiskt riktigt bra. 

Sov gott alla läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0