Gott med frukost

Nu har jag precis ätit upp min frukost i dag blev det havre gryns gröt med äpple och kanel. Det blev en hel del pluggande i går så jag somnade direkt efter Desperat houswives.

Och i dag är det först skolan i typ 3 timmar och sen så måste jag hem och plugga samhälls kunskap och religion.
 Jag ska också se om vi i våran grupp kan sätta oss och gå igenom våran meny och vad vi ska ha för Vin tiill jag vill att allting ska vara klart till helgen så jag bara kan fokusera på det Teoretiska provet som vi har på måndag.

Jenny (som jag ska stå i köket med) och jag har bestämt att allting ska vara hellt klart när vi går in i köket så man inte har en massa frågor utan man vet precis vad man ska göra och hur man ska göra det och i vilken ordning.

Våran Dessert är grym och jag hade jätte gärna berättat för er redan nu men det får vänta till efter prov så det får ni se på torsdag eller fredag nästa vecka.

Till helgen så ska jag börja jobba så jag kommer att jobba 11 - 19 på lördag och 13 - 21 på söndag. Härligt att man har lite sov morgon i skolan på måndagar.
 
Ha en underbar dag 

Lillasyster 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0