För systers skull

Jag har fått jobb detta känns otroligt bra måste jag säga jag ska som det ser ut nu jobba helger till slutet av maj och sedan några veckor i Augusti och förhoppningsvis så kan ju det leda till något annat till hösten.

Annars så har praktiken tagit slut och det måste jag säga ät lite skrämande eftersom man har delat upp vår teriminen ( även kallad den sista ) I 3 delar innan praktiken, praktiken och efter praktiken och jag trodde i alla fall att det aldrig skulle ta slut men det gkorde det ju så.

Men det är i alla fall bara sju veckor kvar om man räknar med den här veckan för sen så smäller det för den 27 maj så är det student på Burgården.

I dag så ska jag övningsköra klockan kvart i fyra så vi kan vell inte annat än hoppas att det går bra. Men det tror jag nog att det gör jag har i alla fall övat på dom sakerna han ville att jag skulle öva på.
 
I över morgon så ska jag till tandläkaren och det är bara en rutin kontroll men fy va otrevligt det är att gå till tand läkaren, jag har en stor förbi jag får smått panik så fort jag känner lukten i vänt rummet, och vad händer när jag tycker att någon är lite läskigt... jo jag pratar på som jag aldrig kommer att få prata igen, vilket betyder att det bara tar längre tid.  Ja ja det måste ju göras i alla fall.

Men nu ska jag i väg och träffa en kompis men jag försöker att skriva innan jag åker i väg om jag hinner hem. ha den underbart.



Kommentarer
Postat av: Riccie

lilla coolingen därdå!!!!!

2009-04-08 @ 07:35:46
URL: http://barariccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0