En Date med Ben and Jerry :)

Full späckat schema i går gick i skolan mellan 8 - 14.40 sen så gick jag och frida på bio och såg 17 agaiin den va så bra hellt klart värd att se, Zac Efron är grym som " pappa " sen så drog vi hem till Frida och Färgade hennes hår, det blev blonda slingor jätte bra blev det, Det är ju väldigt lätt att det blir gult och inte blondt men det slev det så det va ju jätte bra. 

Jag fick också min student mössa i går det var en del som hade beställt för små men min passar jätte bra. det känns jätte bra. 

I dag så har jag pluggat en väldigt stor del av dagen jag tog en paus mitt i och hälsade på Karro på jobbet och gave henne några papper.

Nu så ska jag hem till syster och Ha en Date med Ben & Jerry :) Men jag ska försöka komma hem i tid för jag behöver en gos natt sömn för i morgon så ska jag jobba till 22 så jag kommer inte att vara hemma förens kl: 00 och jag ska vara i skolan kl 8 för vi ska ha Teoretiskt avslutnings prov. Alltså allting vi har lärt oss i köket under tre år och det är ju en del. Så eftersom jag inte kommer hem förens klockan tolv på kvällen så kommer jag ju inte få sova så mycket.

Kanske den här smaken i dag???

Men nu ska jag snart åka så ha en fortsatt bra Lördag kväll

Ha det underbart

// Lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0