D - day

Ja nu är det ungefär en timma kvar till tandläkaren, det gick ganska bra att sova i natt jag va riktigt trött så jag somnade nästan på en gång. Jag har borstat tänderna nogare än vad jag brukar och så har jag använt tand tråd på morgonen idag, annars så brukar jag använda det på kvällarna.

Men jag ser fram emot att träffa Frida som har varit i väg och åkt skidor. Jag är faktiskt inte så avensjuk med tanke på att jag inte kan åka skidor.
Jag har varit i väg två gånger i mitt liv första gången var jag nog mellan 4 - 6 år då va det ju barn backarna som gällde så det gick ju bra och sen när jag va tio år så skulle hella familjen åka i väg till Grövel sjön ( Jag har för mig att det hette så ).

Dom två första dagarna så åkta jag i barn backarna för att komma in i det, och sen så va det ju dags för dom större backarna och det gick bra tills det va någon som lurade mig till dom röda backarna jag kom vell ner typ 15 meter och sen så satte jag mig ner för det va så fruktansvärt läskigt.
Jag kommer inte i håg hur jag kom ner, men jag vet att det tog väldigt lång tid. 

Sen så skulle min syster Riccie och jag åka tillsammans och när vi hade kommit halv vägs upp så börjar liften ( det va en ankar lift ) börjar skaka så min syster säger åt mig att hoppa av och pulsa ner och jag litar på min syster så jag hoppar av och min syster sitter kvar pch när jag då hade pulsat ner längs sidan av liften så är jag så förbannad och arg så jag vägrar att åka mer.    
Det är ungefär min erfarenhet av skidåkning.

just nu sitter jag och läser lite Teen Vogue och sen så ska jag bara dammsuga av golvet innan jag ska i väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0