8 - 16

Det va en riktigt lång dag i skolan i dag. vi började klockan kvart över åtta och slutade klockan fyra.
Vi fick reda på våran Råvaro korg och annat viktigt inför vårat avslutnings prov nästa vecka.

Det ska bli riktigt roligt och jag är i samma grupp som Jenny och Camilla i min klass så jag tror nog att det blir super bra.
Vi har okså börjat med Buddhism i religionen och det är en religion som jag är väldigt intresserad av. Annars så har det inte hänt så mycket mer nu ska jag göra lite instuderings frågor och sen så ska jag kanske baka lite eller något. Känner för att vara lite kreativ. 

I morgon börjar jag inte förän 10.30 så det blir lite plugg i morgon bitti jag får passa på och plugga på morgonen och kvällarna nu när jag jobbar på helgerna.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0