Varför ...

Varför kan man inte pratat med sina vänner om allt? vissa människor kan ju säkert det men vissa människor går det ju inte för och jag kan ärligt säga att det finns saker jag inte kan säga till mina kompisar för jag vet hur mycket det hade sårat dom och jag vill ju inte såra mina kommpisar. Så är det ju bara. men då kommer man ju självklart till frågan:

Ska jag göra någonting som är bra för mig men kan såra mina kompisar?

Man samtidigt så önskar jag att mina kommpisar hade varit mer öppna för mig och känt att dom kan prata med mig och förstår att jag inte kommer att döma dom för det dom gör eller det som händer med dom, för dom är fortfarande mina kompisar och livet hade blivit väldigt väldigt tråkigt utan dom.

Och sen så finns det ju dom som jag bara inte skulle klara av att förlora och det är nog mina systrar. Jag vet att jag kan vara riktigt jobbi i bland men det betyder inte att jag inte älskar dom. jag älskar dom otroligt mycket! =) 
Dom är alltid där när jag faller och dom plockar upp mig även fast dom kanske inte är medvetna om det :)
 
Så jag är väldigt tacksamm för mina Systrar och Vänner =)


Syster 1

Syster 2

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sötnos!!

2008-11-24 @ 22:23:41
URL: http://jennije.blogg.se/
Postat av: Riccie

yey min lilla älskling valde helt rätt bild ;) love you babe! Vi ses snart!

2008-11-30 @ 21:46:33
URL: http://idamotvarlden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0