Hardcore Superstar

Så då var det konsert i lördags. Dena gången var det dags för Hardcore Superstar och förbanden var Crash Diet och Lillasyster.
Det var en grymt bra konsert det var ett härligt drag bland folk och även fast jag sat bredvid en sångfågel så kan det inte ändra mitt intryck.
Jag vet inte hur jag ska förklara för er hur bra det var men jag ska ge det ett försök.
Otroligt, Fantastiskt, Bra låtar, Bra publik, Hellt %*^¨% otroligt. 
Jag brukar vara ganska hård när det gäller konserter och jag har väll inte varit på jätte många men bla dom jag har varit på är Lars Winnerbäck * 2, Anastacia, Lordi, Hardcore 
Och min topp lista måste bli: ( Med nr:1 som bäst )
5. Anastacia
4. Lars winnerbäck i strömstad
3.Lordi
2. Lars winnerbäck i göteborg
1. Hardcore Superstar  

Hardcore och winnerbäck ligger väldigt jämt det som gör att Hardcore vinner är att det var 2 förband som folk lyssnade på och dom blev verkligen en del av konserten först ut var Crash Diet jag hade aldrig hört dom tidigare men dom var bra och sedan kom Lillasyster och jag måste vara ärlig jag hade bara hört deras låt Umbrella några gånger tidigare men nu kan jag lova att jag är helt såld, dom var riktigt bra. 
Och när Hardcore Superstar kom blev jag helt , aaaaaaaaa, 
Jag har inte riktigt tyckt om hård rock tidigare men både Hardcore Och Lillasyster är anorlunda på något sätt, 
Jag skulle rekomendera alla att någon gång lyssna på Hardcore Superstar dom är helt otroliga och dom är helt klart värda att lyssna på.
Så stäng av P3, Lungna Favoriter, Eller The voice eller vad du nu lyssnar på och lyssna på Hardcore Superstar.

Så konserten i Lisebergshallen får 5 av 5 i betyg.

image9

 

Kommentarer
Postat av: Prinsessans fru!

Du har rätt! "LillaSyster" är ju riktigt bra! I like! Snart kommer ja hem å kramar på min lillasyster!! Längtar!

2008-03-12 @ 15:34:17
URL: http://idamotvarlden.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0