Alla hjärtans dag

Så var det alla hjärtans dag igen,
Jag och stora stora syster bakade rosa muffins med hjärtan på
image5
Visst blev dom fina?

Så vad har hänt sen sist.
Jag har köpt nya glas ögon rätt snygga faktiskt.

jag klan inte sluta lyssna på Celine dions låt Alone

Jag ska åka till Danmark i 3 veckor med skolan

Jag träffade en gammal kompis, märkte inte att det var hon först hade mörkare hår, var längre och hade mera anorlunda röst än när jag träffade henne sist. jag var rätt chokade (har nämligen inte set henne sen vi gick ur 9:an )
och då hade hon blont hår och var inte riktigt lika lång.

Men alla får ha en hellt underbar Alla Härtans dag så hör jag av mig snart igen jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0