Vad gør jag nu då?

Så vad har hænt i dag det var førsta dagen på praktidken och det kommer nog att bli bra tror jag,
Jag och jenny bor i værldens dåligaste rum

* vi har ingen tv
* uttaget ær sønder
* lampan ær sønder
* munstycket på duchen ær paj så det sprutar vatten øveralt

Men man ska førsøka se det posetiva i allt

* våra hjærnor kommer inte att skrumpna i hopp eftersom vi inte kan se på tv
* Jag och jenny kan inte missbruka Te ( Nu måste vi ju gå till køket nær vi vill ha te :P )
* Det blir natten mycket fortare så vi sommer mycket mera 
* vi står inte i duchen i timmar och får russin hud.

Men jag måste nog gå nu det ær mycket folk som vill komma åt datorn och jag børjar få dåligt samvete nu.

Men jag hør av mig så snart jag kan 

Ha det underbart 

// Lina  


Kommentarer
Postat av: Pappa...!

Hej Lina! jag måste säga som Jennie vadå glömt....! finns inte en möjlighet att du kan ha glömt något, med den packningen som vi körde ner till stan. se nu till att ni har det gött och glöm nu inte det svenska språket. du vet vad jag vill ha när du kommer hemm eller hur? många kramar från Pappa och Gill. PS se nu till att ni sover ordentligt. DS

2008-04-09 @ 22:27:19
Postat av: Jennie

Hej du!
Kan ni inte be att de lagar el-uttagen?? Måste de ju kunna fixa.. Lampan borde de lätt kunna laga oxå, typ bara byta glödlampa - säg till dem!!
Kramar
Ps. Jag fick sommarjobb på Lindex :o) Ds.

2008-04-10 @ 06:27:23
URL: http://jennije.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0