Torsdag

Nu kommer jag att børja bøla nær som hellst, jag vill verkligen inte åka hem och i dag på praktiken så var dom hellt underbara och nær jag skulle gå så fick jag Daniel Letz nya kok bok,
DOM ÆR JU SÅ SJUKT SNÆLLA.

Det hær har varit dom bæsta 3 veckorna i hella mitt liv, och jag vill verkligen inte læmna danmark eller praktikplatsen, jag har ingenting som jag kan klaga på. 

Så nu ær planen att jag ska åka tillbaka ner till danmark så fort jag bara kan, antagligen så blir det 2 månader på en restaurang hær nere næsta vår. 

Men nu står jenny och skriker på mig om att ajg faktiskt måste børja packa, men jag vill inte før då blir det mera verkligt att vi ska åka hem. 

Men nu ska vi inte vara så himla negativa jag har ju faktiskt 12 timmar kvar. :) 
Och det var vældigt roligt førut jag skulle ta fram tågbiljetterna så hittade jag inte jennys, så kom vi i håg att vi hade tittat på tåg tiderna i går kvæll, och då sa jenny att hon ville ha den sjælv så hon visste var hon hade den.
Och suprise suprise så tappade hon bort den :P 
Så efter mycket skrikande, nervositet och prat om att jag borde ha varit mera mammig och tagit billjeten i från henne så hittade jag den i en påse under sængen.

Men ingenting att oroa sig øver jag kommer att ta hand om biljetten hela tiden, den enda gången hon får hålla i den ær nær kontrollanten kommer och ska titta på biljetterna.

Men nu måste jag verkligen gå. 

Men det hade varit vældigt snællt om ni håller tummarna før att tåget inte åker in i tullen. Hade varit jætte gulligt.

Massa kramar Lina i Danmark

p.s JAG VILL INTE ÅKA HEM 
p.s2 Førlåt før det otroligt dåliga inlægget med rubriken Onsdag     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0