Mitt schema!

Detta ær faktiskt en rolig historia, det var sagt att jag skulle ha samma schema som jenny och rasmus før att våra restauranger ligger så næra varandra, men nej nej, nær jag kom dit i går så sa dom att jag inte skulle ha samma shema som dom, jag ska jobba dagar och ett kvælls pass, så jag tog kvællspasset i dag, eftersom vi var ut och åt i går, så i dag så børjar jag 16,30 så det ær grymt hærligt.

Men jag kommer att jobba 10 - 17 måndag till fredag och ær ledig lørdag och søndag. men det gør mig inte så mycket, jag blev faktiskt lite lættade.
Kul och springa runt i køpenhamn kl: 10 på kvællen liksom, men jag har lovat jenny att hon ska få Te nær hon kommer hem och har jobbat sent. 

Och i helgen så kommer Karro och Cicci ner och hælsar på, så det blir vell strøget och så ska vi antagligen åka bort och titta på havs damen ( tror jag hon heter ) och hælsa på Linda på hennes restaurang.


Men jag har ju glømt att berætta vilka jag ær hær med 
* Jenny, min klasskompis vi ær bæstisar, ha ha 
* Linda som går i samma klass som Rasmus och hon ær helt grym, hon ær vældigt ærlig och rakt på sak, hon ær riktigt rolig att umgås med
* Rasmus Går i samma klas som Linda och han ær okså jætte snøll och trevlig men han utmanar ødet lite før ofta.
*  Fredrik går i A klassen, jag vet inte så mycket omm honom men han verkar trevlig 

Men något som ær roligt ær att Ramus och linda inte inser att dom pasar så jævla bra i hopp, 
dom ser bra ut tillsammans deras personligheter passar i hop, dom ær som helan och halvan.
 Perfect Match 

Men nu ska jag, Jenny, Linda och Rasmus åka och handla mat før vi har insett att vi inte kan æta Chokladplattor till frukost varje dag. och Linda och Rasmus måste æta något annat æn skagen ost.

Ha det underbart så skriver jag snart.   

Kommentarer
Postat av: Stora Syster i Stora Stan

Gött att höra att du verkar trivas! Blir himla sugen på att komma å hälsa på dig! Men de kan nog bli lite svårt kanske..!! Men men! Va är de för krog du är på?! Var bor ni!? kramar

2008-04-10 @ 15:31:47
URL: http://idamotvarlden.webbogg.se
Postat av: Pappa...!

Hej Lina! Vad menar du med att man inte kan leva på choklad plattor.....? Nä du har nog rätt det går nog inte men det hade varit bra eller hur..?
Kul att du/ni får besök till helgen. Och hon heter den lille havfrun bara så du vet.
Vet du vad jag och Jennie har gjort ikväll......?
Vi har varit på årets första tur med hojen och det var som du brukar säga " GUD VAD HÄRLIGT ".
Och Lina se nu åter igen till att du får lära dig att göra smörrebröd...!!!
Vad får du göra på din arbets plats?
Ha de gött som Ida skriver så skriver vi på detta sätt Kram Pappa PS Gill hälsar DS

2008-04-10 @ 21:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0