Hemma igen!

Så nu var man hemma, och det fixade sig genom tullen :)
Jag ska vara ärlig och jag stor bölade på tåget i dag när vi kom hem, det var så jävla jobbigt. jag saknar danmark så fruktansvärt mycket, allting var så mycket lättare där nere.
Men det är ju härligt att komma hem till familjen och så.

Men jag kommer nog att hålla fast vid min plan att försöka få en praktik plats nere i Østerport till nästa vår, det hade varit väldigt roligt.

Länken till låten nedanför är en låt som jag förknipar med danmark så otroligt mycket, den heter "song for sophie" jag lägger in texten till låten okså.


http://www.youtube.com/watch?v=TSLVMhA1mBE&feature=related 

This is a song for a girl called Sophie
used to write her name on my arm
time has made us strangers
and I don't know her anymore
but I really hope she's made it
that someone took her home



she was lost but wasn't missing
she will always walk alone











She was always like a feather,
in the air
I never knew if she was flying or falling
she was always like a feather,
in my life I hope she flies, I hope she flies
because of her looks that last
I had i chance in her arms
by promise cant be broken
I wont hunt you anymore,
no no no
but I really hope she's made it
that someone took her home
she was lost but wasn't missing
she will always walk alone




She was always like a feather,
in the air
I never knew if she was flying or falling
she was always like a feather,
in my life
I hope she flies,
Sha la la la la la la la
(I hope she flyes, I hope she flies, I hope she flies, I hope she flies)
Sha la la la la la la la Sha la la la la la la la Sha la la la la la la la Sha la la la la la la la
(I hope she flies)
She was always like a feather,
in the air
I never knew if she was flying or falling
she was always like a feather,

in my life
I hope she flies,
I hope she flies,
I hope she flies,
I hope she flies,
I hope she flies.
Sha la la la la la la la

men nu  ska jag gå och lägga mig och förhoppnings vis vakna upp i danmark och att detta bara va en dröm

Sov gott

//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0