Førsta Helgen i Danmark avklarad!

så nu tror jag nog att ni ær vældigt nyfickna på vad som har hænt i helgen i fredags så tittade vi bara på film och tog det lungt, sen på lørdag morgon så vaknar vio av att Rasmus och Fredrik knackar kl 9 och undrar om vi vill med ut och springa,
Och sjælvklart så blev ju svaret
- Nej det ska vi inte.
Så vi somnade om och runt 10 så gick vi ut i køket och åt morgon mat med Linda innan hon skulle i væg till praktiken, sen så var det dags før 3 - 4 timmar framfør spegeln eftersom vi skulle in till køpenhemn och ætta och træffa Karro och Cicci  men førsta så åkte vi till øster port och handlade mat sen så skulle vi bara hem och læmna maten så skulle Jenny sætta på sig en trøja så frågor hon mej om det ser bra ut och jag hinner inte sæga något innan Rasmus sæger
- Nej det dær kan du inte ha på dig.
Så då blev det en extra halvtimme før att byta klæder.

Och nær vi væll kommer in till køpenhamn så ær kl næstan 16,00 och då var det ca 1/2 timme kvar tills Karro och Cicci skulle komma så vi gick och køpte filmer jag køpte 2 och jenny køpte 5   :P
Sen nær Cicci och Karro kom så gick vi och åt på kina restaurang ( Buffé ) det var riktigt gott måste jag erkænna.

Sen så åkte vi tillbaka till elevhemmet och så pratade vi och tittade på film och resten får ni klura ut sjælva en liten hint
Vi ær alla næstan 18 år och vi ær ensama i Danmark. Sen så får du tolka det som du vill :P

Karro och Cicci sov øver hær før det var ingen som kænde før att følja med in till køpenhamn och karro och cicci orkade inte åka tåget så sent, 

Och sen på kvællen så gjorde vi det dær spelat "jag har aldrig" och det ær faktiskt chokerande hur mycket man kan læra kænna någon genom den leken.  haha

Och i dag så blev jag væckt kl: 07,10 før att Karro måde inte så bra så dom ville åka hem vilket betyde att jag skulle følja med dom in till køpenhamn och då nær dom væckte mig så hade jag væll fått sova i typ 3 timmar och sedan så nær jag kom tillbaka så kunde jag ju inte sova så jag tittade på 2 filmer och sedan læste jag lite sedan så sminkade jag mig och så och nær jag var hellt klar och hade børjat stæda så vaknade Jenny och då var kl 12,30 typ,  och typ 2 timmar senare så åkte Jag , Linda och Jenny till østerport før att køpa nudlar men typ alla mat affærer var ju stængda men tillslut så hittade vi en "Irma" så då fick vi ju køpt en del och vi alla tre var verkligen sugen på riktig mat eftersom vi har levt på nuddlar och varma koppen i en vecka så vi køpte spenat så jag gjorde spenat soppa nær vi kom hem.
(Och pappa det finns faktiskt andra mænniskor æn jag som tycker om Spenat soppa, Linda ær okså helt Såld på det :P) och så køpte vi potatis mos och køttbullar som vi ska ætta och jag måste sæga att jag har inte længtat efter riktig mat så mycket som jag har gjort nu, 
Så nær jag kommer hem så kommer jag att uppskata vanlig mat vældigt mycket.

Men sen så har vi inte gjort så mycket mera faktiskt, men nu tænker jag faktiskt inte skriva mera før det orkar inte jag :P 

Jag måste fixa toalett papper och så ska Vi fika om en liten stund också, ( Och det vill jag inte missaa ) faktiskt.

Men du Jennie vad ær det før glas - øgon, jag hoppas verkligen att det inte ær sådanadær som pappa hade nær han var liten, jag måste få veta :P ????

Ha det underbart 
 // Lina i Danmark  
  

Kommentarer
Postat av: Stora Syster i Stora Stan

Hej älsklingen!

Hur skutton i världen tänkte du när du skrev de här

"Sen så åkte vi tillbaka till elevhemmet och så pratade vi och tittade på film och resten får ni klura ut sjælva en liten hint
Vi ær alla næstan 18 år och vi ær ensama i Danmark. Sen så får du tolka det som du vill :P"

De låter ju rakt av som att ni hade grupp sex!! HAHA! du får nog lägga in en liten notis om vad de verkligen va ni gjorde! Haha! Lina å therese här skratta rätt gött åt de me! Å så kom vi å tänkta på när vi va i danmark å skulle köpa sprit! Å allt va stängt å vi fick sitta i bilen å vänta i flera timmar!! Hahaha! Å du fråga såhär "Asså seriöst, nu måste vi bestämma oss, ska vi sittar kvar här eller byta parkerings plats?" Hahahahaha!! Sjukt roligt!

Ja du ja undrar me va de e för brillor som våran syster har beställt. Måste nog oxå se dom innan ja kan säga nått om saken!!

Fan va bra att du har hamnat på en så bra krog! De förtjänar värkligen de!!

Rock on baby!
Älskar dig

2008-04-13 @ 23:27:11
URL: http://idamotvarlden.webbogg.se
Postat av: Syrran

Det är INTE sådana som pappa hade!
Men tänk typ modell större (men inte gigantiska), lite kantiga med bredare bågar i riktigt mörkbrun plast.
Svårt att förklara! Ni får hålla er till tåls en vecka lr så - sen kan jag skicka bild :D

Puss puss

2008-04-14 @ 09:13:17
URL: http://jennije.blogg.se
Postat av: Pappa...!

Hej Lina!!!! Nu är det så att du SKALL INTE lysna för mycket på¨din syster :-) man vet ju inte riktigt vad hon har haft för sig, men jag börjar förstå...!

Jaså det är inte bara du och jag som tycker om spent soppa, dut var ju tur för dig att det finns andra.
Och om Jennie`s glas ögon så är de snygga tycker jag så du ( NI ) kan vara lugna.
Ja du skall få riktig mat när du kommer hemm säg bara till va jag skall ha på bordet när jag har hämtat dig på fredagen.

I helgen som gick så har jag och Gill fyllt garaget med Ida`s och Jennie`s saker så det börjar bli riktigt bra.

Följ nu inte riktigt Ida`s ide men ha nu kul och prova EN öl är OK.

Kramar Pappa och Gill!

2008-04-14 @ 17:58:30
URL: http://jennije.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0