3 Dagar kvar

Så nu ær det snart slut och jag vill verkligen inte åka hem, idén var væll igentligen att vi skulle ha børjat packa idag men det kommer att bli før jobbigt och det kommer att bli vældigt många tårar så vi shoppade i dag i stællet, det blev liksom lite enklare så faktiskt.

Så Jenny har køpt skor, hårfærg, mat och ett skærp

Jag har køpt ørhængen, bodylotion (Fantasy), solglasøgon, Bh

Så det har varit effektivt och på praktiken i dag så var det faktiskt vældigt komiskt, julie skulle ta rast så føljde jag med ut, (och nej jag røkte inte) så børjade hon ursækta sig før sig och alla andra i køket før att jag inte har fått gøra så mycket, men med tanke på att dom har en ny meny så sa jag att det var hellt okej och att jag har lært mig mer på dom hær 2 veckorna æn vad jag har gjort under mina 2 år i skolan, så min idé nu ær att på praktiken i 3:an åka ner och praktisera i køpenhamn i 2 månader før julie sa det att det ær många restauranger som letar efter elever. før jag trivs så jævla bra hær nere så det finns inte ens.
Fatta va underbart det hade varit och bo hær nere i køpenhamn



Men nu ska jag  i væg och færga håret och npoppra øgon brynen på Jenny haha

Men ha det underbart

// Lina

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Syster!
Vad tror du om en kusinträff i Danmark i sensommar (augusti typ)? Tänkte att vi kunde arrangera nån liten träff för oss mellan 10-30/35år. Är ju lite lättare om man inte är så många. Jag har iaf mailat AnneMarie & Kjeld o bett om Rikkes mailadress, tänkte att hon kan hjälpa till med de danska kontakterna ;)
What do you think, sounds good??
KRAMAR

2008-04-22 @ 08:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0