Så nu har man skaffat blogg!


image1
(Jag och syster)


Så nu sitter man här som alla andra tusentals människor som också bloggar jag förstår väll inte riktigt poängen med att skriva om saker mellan himmel och jord och sen att hella världen kan se det, men det ska ändå bli lite roligt måste jag erkänna.
Det var min syster som hjälpte mig att skaffa en blogg så titta gärna på hennes också hon skriver faktiskt riktigt fina saker, hennes blogg heter idamotvärlden och det är webblogg.
Jag då går andra året på burgårdens gymnasium i göteborg. hotell & resturang programet men inriktning resturang. Just nu praktiserar jag på en resturang i göteborg jag trivs jätte bra, en av mina bästa vänner praktiserar också där så det är roligt att få dela upplevelsen med henne.

Men Jag tror nog att det här med blogg grejen kan bli rätt rolig så titta gärna förbi igen.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Stora Syster i Stora Stan

Se där de går ju riktigt bra de här! Men vilken hemsk bild du hittat =P knäppis!!

2007-10-30 @ 22:34:17
URL: http://idamotvarlden.webbogg.se
Postat av: Anonym

Det är ju den ända bilden som visar hur lika vi är syster. *ler*

2007-11-05 @ 21:33:06
Postat av: Anonym

Det är ju den ända bilden som visar hur lika vi är syster. *ler*

2007-11-05 @ 21:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0