LOV V.45

Nu har äntligen höst lovet kommit jag fick vänta en vecka extra men det gör inget, för känslan blir ännu bättre när man vet att andra är på jobbet och i skolan.

Så planerna för veckan är väll inte så många. Jag och mamma bestämde i dag att vi ska åka till Ullared i morgon, detta ska bli riktigt trevligt, få lite kvalitets tid med mamma och så ska jag klart köpa alla saker typ, julklappar kläder, smink, små grejer m.m

Jag tänkte också ringa till en bilskola i veckan jag fyllde 17 i september och det har tagit mig 1 år att ta tag i att ringa en bil skola och kolla när man kan gå på en sådan där kurs grej, jag förstår väll inte riktigt varför, men ... ja ja. Men nu måste jag göra lite mackor tills i morgon. Frukost, Gud va gott.


Ha de bra // Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0