Helg med syster

Pappa och Gil åkte till Stockholm i går vid 9 tiden på morgonen och det var egentligen meningen att min syster skulle följa med, men på torsdag kväll bestämde hon säg för att hon inte skulle följa med vilket betyder att jag ska vara med syster en hel helg och visa kanske tänker, 
"va härligt en helg med inga föräldrar hemma" men för mig betyder det en helg av arghet,
Min syster är 4 år äldre och hon tror att hon bor på ett hotell, jag lagar mat, jag plockar bort, jag diskar, och så kom hon till mig i dag och sa att vi skulle städa för att min faster och hennes barn ska komma och fika, och ´min syster har vell inte städat sedan hon flyttade hem. så jag började med att plocka ur disk maskinen och då går hon för att hon ska gå ner till ica och köpa hår färg!. 
Det var egentligen meningen att vi skulle åka till mamma i dag och äta där och det är ju inte direkt varmt ute så jag tänkte ju att det hade varit härligt att mamma skulle hämta oss ( det är en promenad på kanske 30 min ) och då helt plötsligt så ska vi gå dit upp för att syster inte hade planerat till räckligt bra, vilket bertyder att jag är så JÄVLA sur som man kan bli. Så nu ska jag äta pizza (hur onyttigt är inte det på en skala) sen så ska jag gå ut och gå i 30 minuter i kylen med en person som jag är så jävla arg på just för tillfället. Jag vill bara skrika. Jag pallar inte att vara med henne mer. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Men det är vell bara att leva med det som mina kära lärare brukar säga. 

Hörs snart //Lina   

Kommentarer
Postat av: Stora Syster i Stora Stan

Men sötnöten! Va de en jobbig helg!? synd att du inte kom med hit... =( så hade vi kunnat leka! hihi! Men du vet att du är välkommen när du vill! Saknar du lilla syster!

2007-11-17 @ 11:06:12
URL: http://idamotvarlden.webbogg.se
Postat av: Stora Syster i Stora Stan

Jupp!! å ja e så glad! ska köpa ett kuvert i morgon så ja kan posta ner din kamera och ditt halsband! om du vill ha halsbandet innan nyår asså! *ler*
Ja saknar min lilla syster massor nu!! vill ge dig en bamse kram!! men snart e de jul å present dags! du ska få den finaste presenterna av alla! lovar!!! Miss you babe!
Kramar i massor!

2007-11-19 @ 23:55:28
URL: http://idamotvarlden.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0